Sent omsider

Jodå, jag lever mitt vanliga inrutade lite tråkiga liv. Lite inspirationsbrist mest.
Såhär är det för tillfället.
Gula hunden har haft rävskabb igen - priset för att få leva fritt med sin nos.
Tekla har fått sin stamboksnummer, 3378 - tack igen alla vänner som gjort det möjligt.
Har kört buss nästan på heltid i höst - härligt med lite klirr i kassan.
Frysarna är fulla med mat - närproducerat kött bland annat.
Mina yngel är älskvärda och fattiga - som vanligt.
Ivan är numera valack, jättetrevlig - till salu.
Dolly är mig kär, hennes uttryck får mig att smälta.


Jag överväger att skotta fram mig själv ur drivorna.
Tänker ofta på er - vänner och bekanta.


Kommentarer
Postat av: Ellinor Karlström

Vad härligt med ett livstecken i det nya året! Dolly är underbart fin...

2010-01-01 @ 11:17:43
URL: http://habina.blogg.se/
Postat av: Emily

Ja JIPPIEEE! Hon lever! bockar och bugar och far runt och firar



Har lite fina bilder på Tekla, ska ta mig i kragen och bränna dem och skicka till dig. Om du vill, vill säga?



Tack för allt!

2010-01-01 @ 21:40:39
URL: http://gandalf.zoomin.se
Postat av: Evamaria

Ja! Ett livstecken! Tänkte ringa - men det gör jag kanske ändå :) Får väl fråga om rapport av grannarna... ;)

kram

2010-01-02 @ 10:34:01
Postat av: Sara

Hon är vacker.

2010-01-02 @ 21:33:36
Postat av: Lisa

ÄNTLIGEN tillbaka! Jag har saknat dig =) Kraaaaamas

2010-01-04 @ 23:21:44
URL: http://ellabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0