Tack, tusen tack

Till er, mina vänner, ni vet vilka ni är, som gjort gårdagen till en av de större i mitt hästiga liv.
Huvudpersonen Tekla
Föddes 2002 04 17
Diplom 2005
Avkomma Ivan 2008 05 02
Igår Stamboksförd med värdebokstav AB och godkänt ridprov.
Mått: 137-181-19


Omdöme
Typ:     
Feminin, harmonisk                                                                                       8
Huvud, hals och bål
Vacket huvud, välformad hals, något kort, bra överlinjeoch kors           8
Extremiteter och rörelsernas korrekthet:
Något veka kotor, något tåtrång                                                                    7
Rörelsemekanik i skritt
Vägvinnande, naturlig med god rörlighet                                                    9
Rörelsemekanik i trav
Bogfri och rörlig                                                                                                8  
Summa                                                                                                            40

Klart jag sovit gott!

Kommentarer
Postat av: Emily

Grattis till din vackra häst!! :)



många kramar

2009-08-09 @ 16:08:48
Postat av: Eva (Prillan)

Hej!



Hann aldrig gratulera dig igår!! Men skickar många grattis nu i stället!!!

Kram, Eva

PS: Jag sov också gott i natt. :-)

2009-08-09 @ 16:43:24
Postat av: Mia

Hej!

Grattis igen till dina framgångar med Tekla. För oss är det förstås extra roligt att hon är tillverkad här e. Tölve som ju inte hann få så många avkommor. Ännu roligare att fölet hon väntar nästa år också är tillverkat här.

Kram Mia

Ps: Jag kan tillägga att även jag somnade väldigt nöjd och glad i går kväll. :)

Postat av: Christina

Grattis till vackra Teklas AB!

2009-08-09 @ 19:58:17
URL: http://www.stuterirubin.nu
Postat av: Lars-Göran

Grattis kramar till Teklas fina resultat, tror att man kämpa för varje poäng! I morgon TUNISIEN, varmt så det räcker till och en upplevelse att ha med sej i höstmörkret/ L-G

2009-08-09 @ 21:31:26
Postat av: Ellinor Karlström

Jättestort grattis till fina Tekla! Härligt att utställningen gick bra rent allmänt också. :-) Nu laddar vi om (jag på Gotland) och förbereder för Vetlanda...

2009-08-09 @ 21:47:10
URL: http://habina.blogg.se/ariel
Postat av: Anette Holmgren

Grattis till klassvinst och finfina poäng!!

2009-08-10 @ 22:32:54
URL: http://gronkulla.com
Postat av: Cicki

Stort Grattis med stort G!!!

Kram :)

2009-08-13 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0