Kvalitét och kvantitét


Kvantitét
Massor av hästar - 68 stycken
- middagsätande - 125 stycken
- utsmyckning överallt - jättetjusigt
- våfflor - med sylt och grädde
- siffror -99899=44
- kameror - klick och blixt överallt
- publik - från när och fjärran
- kramar - många gamla och nya vänner
- lottvinster - som minne av helgen
- tårar - av glädje och besvikelse
- danska och norska gäster som hängde fina utmärkelser på svenska hästar

Kvalitét
- Chalander fick 99899=44 som högst bedömda hingst och BIS för andra året i följd.
- 11 av 21 treårsston fick mer än 40 poäng.
- Maten var toppengod
- Gott umgänge dygnet runt
- Väluppfostrade hästar
- Nästan alla kvinnliga visare hade hjälm på sig - herrarna var rädda om frisyren.
- Expertisen vid speakerns sida gav oss mer än vi någonsin förväntat oss.
- Östgötarna fick sin beskärda del av framgångarna

Och jag har sovit ikapp


Kommentarer
Postat av: Eva (Prillan)

Hej!



Visst är det skönt att komma hem till verkligheten igen! I mitt fall har jag ju fortfarande samma fina diplomsto som innan Vetlanda!!!!!

Tack för pratstunden på hemvägen i bilen och tusen tack för korten på Felin! Antar att det är Ylva som tog dom. Men å andra sidan är väl inget omöjligt för dig även om du satt som speaker!!! Hälsa Ylva och tacka om det var hon som var fotografen!

Kram, Eva

2008-09-23 @ 18:09:06
Postat av: Pinge

Det skulle inte förvåna mig om Jennika har hunnit göra både och.. Hon är ju våran supersmurf!! Jag måste lägga till en sak på Supersmurfens meritlista också hon är nämligen numera frisörsmurf också!! Tack för hjälpen med min kalufs!!

2008-09-23 @ 20:46:10
URL: http://www.pinge.eu
Postat av: Lars-Göran

TACK TACK! för att du på et proffsigt sätt var speaker och lotsade och förklarade, jag har tackat Ellinor för all hennes information om härstamningar. Men information i all ära, men kan den inte framföras och delges på ett bra sätt, så lyssnar man inte. Jag har varit med alla år utom ett sen 97 och har ALDRIG hört en bättre speaker!! lungt sakligt och intressant! du är värd en stor bukett!!/han som är lite UDDA

2008-09-24 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0