Gamla stallbacksfunderingar

Satt och slöläste på Bukefalos, hästsajten där både strunt och guldkorn blandas vilt. Fördjupade mig lite i en tråd om vintertäcke och svett. Ett tag tänkte jag lägga mig i, men formuleringarna tröt. Har redan en gammal grej om det där med hästens päls. Jag drar den igen, här!

Alla talar om täcken



Stallbacksfilosofen vill inte döma, vad som är rätt eller fel. Vill bara att jag själv och andra fattar sina beslut utifrån kunskap och beprövad erfarenhet. Så det så!
Fina Tekla får illustrera mina funderingar idag. Ylva är också fin.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh en själsfrände! Trodde inte att ni systrar existerade längre.

Här blir man dumförklarad för att man låter hästen vara häst. Läs mina inlägg i mappen Hästhantering så har du mina åsikter, om du har lust.

Kram på dig och ha en underbar dag!

2008-12-28 @ 12:09:21
URL: http://meiam.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag kan inget annat säga att jag håller med dig Jennika!

Superfint ekipage - Harmoni! :O)

2008-12-29 @ 10:26:30
URL: http://www.nogg.se/charliesfamilj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0