Vem är löjligast?

Är det jag +50-kvinnan som fläker ut mig i en blogg, bläääää, enligt den brådmogne sonen. Ända tills han och kompisen läste fel och trodde att jag kallade bloggen för "Intelligensreserven". Där kammade jag helt felaktigt ihop några pluspoäng. Riktigt tufft alltså!
Eller hur står det till med den här? Inte är det mina gener iallafall som slår igenom. Helt oskyldig!
image6
Eller är det hans farsa som tycker att brunsås är godast, den som jag ALLTID gör till köttbullarna. Han skulle bara veta att jag använder första bästa pulversås (idag blev det brun hollandaise) och brunar till den med lite colorit på flaska.
Störtlöjligt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, sysslar sonen med "sälning i snö" ofta? Men har ni snö NU?

Håller med om att "Intelligensreserven" är coolare än "Viggartorp" ;-)

2008-04-12 @ 09:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0