Utmärkt lynne

...........brukar vi fjordfrälsta säga att fjordingarna har. Återigen har jag fått uppleva det på riktigt. Göteborgs Horse Show har pågått en riktigt lång helg och fjordhästarna har visat sig från sin bästa sida varje dag. På lördagen var det Östgötarnas tur att ansvara för PR-jobbet. Vi valde att ta med oss den här hästen och hans husse.
image15
Det sades att det var 49.000 besökare på Svenska mässan bara på lördagen.  Alla klappade väl inte Gusten, men många gjorde det. För en del var behovet av närkontakt ännu större än en klapp. Hela kinden mot Gustens bog för att insupa värme och doft. Vad är väl resten av mässan mot det här.

Den här hingsten Torps Gusten 197 har ett utmärket lynne tycker jag. Tror ingen säger emot.



Kommentarer
Postat av: Sara

KLOCKRENT! Gustens husse tänker HELT RÄTT :-D En förebild för oss andra!

2008-04-28 @ 10:37:26
Postat av: Sara A

Tack för gott sammarbete!! Det blev så lyckat och du gjorde berättandet toppen!!

2008-04-28 @ 21:08:56
Postat av: Jennika

Tack själv, utan din energi och ditt komihåg, hade vi knappt passerat länsgränsen.

2008-04-29 @ 00:09:49
Postat av: Pinge

Gustens husse här.. Nu är det så att det är INTE jag som ska ha någon som helst kredit för det som hände på eurohorse-mässan i år. Jennika å Sara A tillsammans med ett par andra fjordfantaster var de som gjorde allt grovjobb (som vanligt), sen var det bara för mig och Gusten att glida in på varsin räkmacka (också som vanligt)

2008-05-20 @ 14:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0