Samtal

Det är nåt magiskt med en del samtal. Behöver inte handla om nåt särskilt, men det ska finnas någon slags intensiv närvaro för att magin ska framträda.

Snuddar vid kärlek på nåt sätt. Kanske är det svårt att skilja på kärlek och magiska samtal.

Magin kan landa i ett kort möte med en alldeles okänd människa i en tågkupé (fast tågkupéer finns väl inte längre och därmed försvann den samtalsmiljön), eller det vardagliga samtalet med någon man känner väldigt väl.
Råkar ut för dessa magiska möten ibland och några av dessa människor blev mina nya vänner på en endaste gång. 



Den här gubben samtalar jag med ganska ofta, det är magiskt.
Han är min gubbe, Herr Olsson!

Kommentarer
Postat av: Marion

Jodå, det finns kupéer i tåg, om man har hund. Trånga små kyffen som inte alls passar om man har två i mellanmodell med.



Älskar att jag hittat tillbaks til min favoritfilosof. Jag hade verkligen saknat henne.

2010-09-21 @ 12:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0