Saga rapporterar

Nu har vi testa att rida de två gamla tanter. Idag prövade jag för första gången den yngsta.Hon var lika seg som tuggumi. Nu har vi också förstått att hagen inte är någon höjdare att rida i.Så vi beslutade oss för att ta en sväng på vägen de gick hundra gånger bättre.Halkigt var det men hon har ju broddar som inte lilla Glimma har.När vi kommit hem så tog hon och travade ner till stallet.Det var JÄTTE anorlunda mot den lilla tösens höjd men jätte kul.När pappa hade skjusat mig hit så tog Jennika på sig.Väl ner på stallet gången så ropade vi på hästar men ingen verkade höra men några steg tog de.Jag hämtade grimskaftet och tog Teckla med mig och trode att de andra skule komma men inget hände när jsg kommit fram till grinden sa Jennika att jag skulle börja vänja mig med Teckla.Så då gorde jag det!!!

 

Kommentarer
Postat av: Pia

Tycker att Tekla och Saga passar jättebra ihop.

2009-03-01 @ 20:52:59
Postat av: Cicki

Så roligt!

2009-03-02 @ 19:26:38
Postat av: Emily

Vad skoj att ni varit på tur och kul att det blev Tekla!



Mysig bild!

2009-03-03 @ 22:20:00
Postat av: Recurven

Hejsan!

Javisst borde det gå att fixa! Läs vidare i svaret på min blogg, ifall din bror läser din menar jag!

Skriver inte min bloggadress heller...

2009-03-08 @ 18:43:10
Postat av: bonn

Vilka breda bakar ! (fniss)

2009-04-25 @ 10:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0