Kärt återseende eller solskenshistoria

Idag sken solen, SOLEN, för första gången på evigheter. Det i kombination med hejdlösa nyheter från stolliga Sonja och prilliga Pia, så var jag bara tvungen att ta kameran med mig och åka till Ivan och hans gamla sommarpolare som flyttat till gården. 
Enligt hörsägen så fick Ivan och Polaren nys på varandra så snart Polaren klivit ur transporten. Två illtjut och saken var klar.
-Där är du ju!! kom så leker vi! Och de gjorde dom. Tiden de lekte i somras har gjort dom till polare och det är skönt nu när deras morsor inte finns i närheten.

Så när jag kom med kameran idag så var dom mest gulliga och gick tätt ihop och åt av det som gick att äta. Tillsammans kommer de snart att slippa vara beroende av de äldre surkarten i hagen. Dom har ju varandra.
Jipppppie för kompisar av alla sorter.

Kommentarer
Postat av: Ellinor Karlström

Vilken härlig bild! Ivan har verkligen en läcker grå färg. inte alls avis

2009-02-02 @ 20:14:13
URL: http://habina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken bild! Det är som Emil & Alfred "Du och jag Alfred, Det tror jag det!"

2009-02-02 @ 21:53:37
Postat av: Camilla

Äntligen Jennica!

Gu`så söta!!

2009-02-02 @ 22:06:44
Postat av: Jaana

Underbar bild, de äter från samma tuva. Söta!!!

2009-02-03 @ 18:57:06
Postat av: Recurven

Det är så kul att få följa med och hälsa på Ivan och hans kompisar. Han är då för häftig och lurvig på fjordingvis, De där myslurviga öronen.

2009-02-03 @ 22:07:01
URL: http://blogg.passagen.se/recurven
Postat av: Cicki

Ja det här blev ju till det bästa. Dom är så söta, tänk vad vänskap betyder. Det är lite tomt och konstigt här hemma men samtidigt skönt att det är som vanligt igen och att Wirre har fått det bra.

2009-02-04 @ 08:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0