Pukor och trumpeter

Äntligen....Det gick så fort och ändå dröjde det ända tills igår ungefär 16.34. Nu är dom Team Andersson på alla nivåer utom hästtävlingar där de konkurrerar stenhårt som Team Filippa och Team Gusten. Några bilder från igår har inte jag, men många andra. Det hanns liksom inte med. Det var så mycket som skulle styras upp för att bli bra. Det blir en gammal bild från när de började synas tillsammans.
Elin vacker som en drottning och Pinge som en färgglad stolt tupp.
Tillsammans med släkt och vänner från när och fjärran,  firade vi de tu med ett kalas, ett praktkalas, som inte var slut förrän andra äter frukost.
Sång och musik, spex och skoj, speleman och glass. Gustendragen finvagn från kyrkan, med fyra kompetenta kuskar ombord. Vi var så fina allihop och kände oss bekväma med det, det var ju ett kalastillfälle att få pynta sig ända upp i hårfästet.
Jag har träningsvärk efter att ha dansat som en stolle för första gången på 15 år, eller nästan 25 år. Det är ju nästan det roligaste jag vet. Helst vals med en som verkligen kan, då reser sig håren på armarna.
Tänk att få vara med om en så stor sak som kärlek i offentlig form, det får känslorna att svalla. Det handlar ju om det viktigaste i livet, att älska sin nästa såsom sig själv.



De är mig så kära Elin och Pinge!

Hörde ryktas om att nästa par ut var några som jobbar på ett fyrspann med fjordingar i fyra olika färger. Inte förrän då är de redo.
Hur svårt kan det va???!   I våra kretsar!!!   Det är ju gjort i morgon dag, nästan.
Tack för slafen förresten!

Kommentarer
Postat av: Toastmadame

Helloing!



Har du redan hunnit till datorn. Här har vi slappat med skaplig träningsvärk i fötterna men inte ont och nöjd och glad.

Du är verkligen en av mina hjärtans fröjd och liljor. Tack för all gästfrihet och hälsa Olsson.



Kramar i massor

Your Toastmadame

2008-07-06 @ 23:28:16
Postat av: Eva (Prillan)

Hej min hjärtas valsande dam!!!!

Det var länge sedan jag fick dansa med ett valsproffs. Gud, va kul vi hade!!!!!! Vad duktiga ni var madammerna som klarade ut alla tal, spex mm. Jag bara håller med, vilken underbar fest. Rolig trivsam och ja, den hade ALLT. Det var så härligt att se all kärlek och välvilja runt brudparet! Jo, vi kom hem KL 06.00!!!

Kram kram, Eva

2008-07-08 @ 13:25:04
Postat av: Elin

Tusen tusen och åter tusen tack för att Hillevi och du gjorde vårt bröllop så fantastiskt. Vilken fest, vilken koll ni hade på tal, spex och allt som hände runtomkring oss. Utan två pärlor till toastmadamer hade det inte blivit så lycket. Jag är så lycklig att jag fick min prins, han var så stilig. Tänk vad ödets vägar kan leda till. Allt blev så mycket bättre än vad vi vågat drömma om. TACK!!!!!

Kram Elin Andersson hihi

2008-07-08 @ 20:49:49
Postat av: Tuppen

Kuckeliku!!!

Vad kan man mera önska än att få föra fram en vacker prinsessa till altaret??

Jo det ska jag tala om- man kan alltid önska sig en fest där ens vänner samlas och har skoj till 100 %. Man kan också önska sig vänner som gör allt för få till just en sådan fest. Jag är lyckligt lottad för jag har just ta del av ovannämnda önskningar!

Supertack till er båda toastmadams (ursäkta felskrivningen på inbjudningskorten)

Puss och kram och KUCKELIKUUU!!!

2008-07-09 @ 01:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0