Laddningsbar

En trasselhärva av sladdar, tunga klumpar som brer ut sig över flera hål i skarvdosan, och som bara passar en apparat. Hur många laddningsbara grejer har normalfamiljen? Vi har iallafall en låda som innehåller det som blivit över genom åren och vi vågar inte slänga nåt. Tänk om de behövs en dag. Min mobilladdare fick sig en kyss i det där åskvädret för lite sen, så nu måste jag åka en sväng ner till byn och köpa mjölk och ladda mobilen i bilen. Eftersom ingen i lådan passade.



Själv laddar jag mina batterier så här, med gula hunden och senile katten som övervakare. Inte riktigt trådlöst, men nästan.

Kommentarer
Postat av: Ellinor Karlström

Vill minnas att den där laddningslådan var till stor hjälp när jag sov över i fjol. :-D Som sagt, man vet aldrig när man behöver en laddare...

2008-07-31 @ 20:35:19
URL: http://habina.blogg.se/
Postat av: Evamaria

Hej! Hör av dig om bilderna från Brunnstorp! Måste posta till LB idag!! :)//Evamaria

2008-08-03 @ 11:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0