Äntligen!!!

Blev det badväder.........för mig! som bara badar ojämna år.

Gick röret mellan pumpen och brunnen sönder så vi blev tvugna att laga det, precis efter det att fiffiga grannen skaffat sig en grävare, när många gäster kunde dela på handdisken med sjövatten, när Oppunda VVS fixar fram grejer och manicker fast dom redan stängt på fredag eftermiddag.......hade varit värre mellan jul och nyår med alla bortresta och en meter tjäle.

Har åkrarna runt Smedstorp som legat i träda hur många år som helst blivit plöjda.........aldrig har väl koskit luktat så gott.

Kom den nya kameran med posten........knäppa, knäppa, knäppa...

Har jag fått veta hur man bär sig åt för att låren inte ska klibba ihop när man har kjol varma dagar, superbra tips........gissa hur !!

Vann Björkviks RF brons på Lag-SM i distans....min härliga duktiga hemmaklubb.

Har jag ett mål med min ridning..........Lätt D med Dolly när det blir Blåbär i höst; det ni!!

Klippte sonen gräsmattan igår....blev som ett salsgolv.

Fixade vi en ny rabatt åt de gamla perennerna.....hoppas dom överlever flytten.

Var det dags för sommarpremieringar på Brunnstorp.....fem diplomston och många vänner.



Lyckades jag fånga storasyster och lillebror på samma bild....söta rara barna mina.

Kommentarer
Postat av: Efwa

Ahhhrrgghh, dina meningsbyggnader suger :-D Haha, fattar noll ibland när jag läser. Det är jätteroligt! Det är så du, och det gillar jag.

Kuppmakaren på SM:et som blandar in mig och syrran i snacket.....



Du är en bra superbra speaker.



Hur gör du med låren? Det är ju viktiga saker. Jag måste få veta. Går man ungefär som Zeb Maceyhan eller vad han nu hette? Det blir inte så snyggt i kjol att göra det.

2008-07-28 @ 12:44:09
Postat av: Jennika

Går snyggt som på catwalken, med deo-roll-on på båda innanlåren. Pröva! Som bonus luktar det gott.

2008-07-28 @ 13:36:32
URL: http://http://viggartorp.blogg.se/
Postat av: Evamaria

Vilket supertips för låren! Hade behövts igår men som tur var satt vi ju i skuggan :) Tack för trevligt sällskap!!

2008-07-28 @ 14:56:02
Postat av: Eva (Prillan)

Om jag någon gång tar på mig kjol så ska jag komma ihåg tipset!!!!

Tusen tack för bilderna!!!! Den med damerna är super!!!

Kram, Eva

2008-07-29 @ 09:59:22
Postat av: Pia

Aha!

Det var ett bra tips. Ska testa det.

Annars hörde jag nån annanstans att man kan köpa sig en golfkjol. Där finns tydligen nån sorts insydda, osynliga ben????

Hörs.

Kram

2008-07-31 @ 10:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0