Leker med julklappen

Sitter i soffan med min familj som gillar att titta på TV. Själv fnular jag med min nya dator som fungerar annorlunda jämfört med min gamla. Skönt att inte vara bunden till sitt skrivbord. Resten är en djungel av knappar och dialogrutor.
Tänkte kolla om jag kan visa er en bild som illustrerar vad vi på Viggartorp sysslat med idag på julafton. Planen var att vi skulle promenera hela bunten, men när vi kom till branta backen gav jag upp och lät Dolly bära mig hemåt.
Satt så skönt på Dollys rygg och drömde när jag fick ett SMS från polaren Pinge.  Så här såg det ut.
Bildkvalitén kan ni glömma, sånt krafs, när vi har fullt upp med att svara på SMS, leta efter bortsprungna hundar och hålla julstämningen på topp. Tycker nog att mobilkameran gjort oss mer taxbenta än vanligt. Vädret har varit oss nådiga och pudrat marken med ett par millimeter snö. Bussigt!

Kommentarer
Postat av: maggan

Ja tänk att det snöade fast det var julafton. Ser nästan ut som om vi kunde åka släde till er tvärs över sjön men jag provar inte i dag och hoppas ingen annan gör det heller. Sitter här och myser och läser dina härliga bloggfunderingar. Ha en fortsatt underbar helg. Stora grannkramar från "tvärsöversjögrannen"

2008-12-25 @ 09:46:06
Postat av: Jaana

Jättefin bild! Jag vill också kunna våga rida med två hästar!

Taxbenta, nåja så farligt var det inte. Fin julröda ben däremot!

2008-12-25 @ 22:07:08
Postat av: Lisa

Ville bara kika in och önska god fortsättning!

2008-12-26 @ 11:06:52
URL: http://ellabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0